Якщо вам сподобалась ціна та якість приманок GoFishing, найкращий спосіб збільшити вибір воблерів та зберегти можливість купувати їх по хорошій ціні – це скинути посилання магазину своїм колегам риболовам. Із своєї сторони я обіцяю розширювати асортимент воблерів (січень 2021р. планується 5-6 нових моделей) постійно працювати над їхньою якістю та ретельно випробовувати кожну модель.
Філософія бренду полягає у антирекламі. Мене давно пригнічував той факт що як правило 50-90% ціни товару складає реклама та витрати на просування товару («відкати» торговельним сіткам за розміщення товару на полицях їхніх магазинів, реклама у журналах, виставки, оплата блогерам на ютубі та ін.) І справа в тому що за цю рекламу платить покупець. З іншого боку як повідомити рибаків про народження нового бренду GoFishing, як не залучивши вищезгадані методи? Як я вже писав основний акцент робиться на неперевершену якість приманок за сміхотворною ціною і те, що старання будуть оцінені і кожен поділиться адресом магазину із своїми друзями рибаками.
Здавалося б все просто. Але на практиці виявляється декілька проблем:
- Рибацюги такий народ що недуже охоче діляться своїми «секретними робочими» приманками з іншими конкурентами по хобі ) Тому якщо ви не хочете розказати всім на весь світ про секретний бренд, то принаймні розкажіть най блищим.
- Низька ціна. Здавалося б на перший погляд низька ціна – це +, але справа у тім що коли ціна стає «надто» низькою, настільки низькою що людина не очікує що таке може бути, то це підриває довіру до бренду. Я працюю у торгівлі 10 років, і є магістром із товарознавства та комерційної логістики, не раз за свою кар’єру стикався із тим що покупець відмовлявся від купівлі товару через низьку ціну. Варто було підняти ціну на товар у 2 рази і товар продавався. Дехто може спитати – «чому ж це проблема – постав вищу ціну і продвавай воблери». Відповідь проста – якщо я в торгівлі – це певно, найкращий вихід, але я будую бренд, мене не цікавить «зрубати» за 3-5 років бабла і потім переключитись на інший товар \ роботу коли зявляться конкуренти які встановлять нищу ціну. Для мене GoFishing – це перш за все довіра споживача. Я дійсно вірю що продавець і покупець повинні «грати за одну команду»
- Воблери із Китаю – багато хто не довіряє товарам із Китаю, вважаючи їх «другим сортом». Що тут сказати… згадайте скільки китайських воблерів було у вашій коробці 10 років тому…. а тепер порахуйте скільки зараз. Думаю зараз суттєво більше. А як на рахунок того що Apple, Samsung та інші відомі компанії виготовляють свій товар у Китаї? Достатньо просто подивитись навколо себе і спробувати віднайти речі які НЕ з Китаю. Також думаю що це вже ні для кого не секрет що Японські бренди воблерів виготовляють свої приманки у піднебесній. При чому ZipBaits про це прямо пише на коробках своїх приманок із приміткою MADE IN CHINA, тоді як інші бренди імпортують товар як «сировину» чіпляють гачки і ліплять клеймо MADE IN JAPAN.
Наступний канал розповсюдження – це розвиток YOUTUBE каналів: українського та міжнародного:
https://www.youtube.com/channel/UCJKvQhAk3JnYGIxWgsghdDw
https://www.youtube.com/channel/UCd2MEh8V1eMas7SgpSpsAkw
Нажаль часу на все не вистачає, але буду викладати цікаві відео як новачкам так і досвідченим риболовам.
Також ви можете знайти сторінку на FB:
https://www.facebook.com/GoFishing.in.ua/
Зручна група GoFishing у Viber: https://invite.viber.com/?g2=AQBWa6T9eeG7s0vcqhbAF1MLizwsHWSsoigmvF8JZuCtoJl%2BPZTzx6liinlmA4W5 on Viber
Або додавайтесь у вайбер за номером телефону вгорі сторінки.
GoFishing проти будьяких браконєрських методів лову, схвалює принцип «впіймав – відпусти», моя думка – бери стільки риби скільки зможеш зїсти ти і твоя сімя за один раз, відпусти решту – зловиш іншим разом. Ненажерливість – це не добре.