КУПИТИ ВОБЛЕРИ В УКРАЇНІ. ВОБЛЕРИ з aliexpress. БРЕНДИНГ. - GoFishing
17589
post-template-default,single,single-post,postid-17589,single-format-standard,theme-bridge,bridge-core-1.0.5,woocommerce-no-js,rtwpvs,rtwpvs-squared,rtwpvs-attribute-behavior-blur,rtwpvs-tooltip,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,columns-4,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,currency-uah

КУПИТИ ВОБЛЕРИ В УКРАЇНІ. ВОБЛЕРИ з aliexpress. БРЕНДИНГ.

Ціль даної статті – спростити життя покупцю, тут інформація яка зекономить ваш час та гроші, потративши всього 5-10хв на читання ви зміните свої погляди та звички що до купівлі не лише воблерів, блешень чи силікону, але і товарів в принципі. Тут викладений погляд на торгівлю загалом та інтернет торгівлю зокрема. Погляд із середини продавця риболовних товарів, продуктів харчування, побутової хімії, косметики та ін. із 15 річним стажем, із освітою магістр товарознавства та комерційної діяльності. Тому наступного разу коли вам потрібно буде щось купити у вас буде чітка стратегія пошуку і ви не будете мучитись у нерішучості купівлі воблера, для прикладу.

Знаю що багато продавців будуть “кидати в мене каміння” за цю статтю ) Адже я розкрию більшість “секретів” торгівлі, як торгаші дурять покупця і як на це не попастись. Як приклад в статті наведені риболовні товари та бренди, але ті самі принципи стосуються всіх інших товарів, тому стаття буде корисна для прочитання будь якій людині яка щось купує. Якщо вам сподобалась стаття – найкраща подяка для мене – це поширення її у Фейсбуці чи у інших соц. мережах. Також буду радий коментам, особливо конструктивній критиці.

Воблер – одна з найуніверсальніших та уловистих приманок, адже чудово імітує живу здобич хижої риби – малька, жучка, личинку жабу чи навіть каченя. Думаю, кожен рибак який захопився ловлею хижої риби на спінінг з часом приходить до проблеми вибору воблера. Та ця стаття не про те як вибрати приманки, (хоча статті на дану тему є ось тут) а про те ЯК і ДЕ їх вигідно купувати.

Риболовні магазини банкрутують, а товарів купується все більше і більше – Чому так?

Десь так років у 1995р. у нас в місті Тернопіль було 3 магазини риболовних товарів і декілька лотків на ринку. У 2005-2010р. років назад магазинів вже стало близько 10 і ще напевне 15-20 точок на ринку. З того часу кількість традиційних точок продажу риболовних товарів за останні 10 років не збільшилась…. а скоріше навіть дещо зменшилась…. Особливо це стосується магазинів які знаходились у центрі міста. На перший погляд можна сказати що торги впали і магазини позакривались…. і здається що так і сталось…. ось тільки одна проблема – ємність ринку риболовних товарів за останні 10 років виросла, а якщо виміряти ємність ринку у товарних одиницях а не у грошах, то виросла в рази. Здається парадокс – виторги у магазинах скоротились, а товарів було куплено більше. Насправді пояснення просте – інтернет торгівля. Інтернет зробив із торгівлею те саме що важка с\г техніка із сільським господарством у середині 20-го століття – зменшив витрати ресурсів (людські та ін.) та знизив ціну для кінцевого споживача.

Здавалося б до чого це все? Стаття про те як зробити життя легшим для пересічного покупця та про те як вигідно купити приманки, витрачаючи мінімум часу та грошей, а не економічний аналіз торгівлі риболовними товарами в Україні.

Формування ціни товару – нудна теорія, або як нас дурять продавці

Чи задумувались ви колись яка справжня вартість товару? Яка собівартість товару? Як купити товар за ціною виробника? Як купити товар із заводу? Відповідь на останні 2 питання я дам пізніше, але давайте для початку розберемось із першими 2-а.

Отже, проста формула: ціна воблера = ціна матеріалів (сировини) + затрати ресурсів та праці на виготовлення + затрати на доставку інформації про товар до Вас (маркетинг) + затрати на доставку товару до Вас (логістика). Якщо пильно придивитись до даної формули та глибоко проаналізувати її можна зробити революційний висновок – чим нижчі затрати на кожен з факторів – тим нижчою буде ціна товару )

Отже 4 складові:

  • сировина
  • ресурси виробництва
  • маркетинг
  • логістика (доставка)

Проте, тут в гру вступає таке поняття як “Якість” товару. Що ж це таке, “ЯКІСТЬ”? Перш ніж прочитати визначення тут у статті – напишіть будьласка у коментах як ви розумієте поняття “Якість товару”, чи погоджуєтесь із наведеним визначенням:

Якість – це здатність товару задовільняти передбачувані потреби людини.

Неозброєним оком видно що ні маркетинг, ні логістика ніяким чином не впливають на якість товару, проте прямим чином впливають на ціну товару. Здешевивши матеріали ми ризикуємо втрати у якості. Для прикладу, використання більш дешевих фарб у фарбуванні воблера, або лакового покриття відобразиться у гіршому зовнішньому вигляді та нижчій стійкості покриття до витирання. В ідеалі для покупця було б вигідно взагалі не платити за доставку товару, а тим більше за сукупність заходів щодо просування товару (рекламу, анонси, місце на полиці магазину – усе це вартує коштів). З відси:

Порада №1 Не платіть за рекламу!

Справа у тім, що часто 80-90% вартості товару становить реклама, доставка та заходи по звабленню покупця до купівлі саме цього товару з поміж інших. Для прикладу, багато торгових марок дають “відкати” ( простіше кажучи хабар ) продавцеві щоб той пропонував покупцям товар певного бренду. Але насправді цей хабар платить сам покупець не знаючи цього, адже ці витрати вже включенні в ціну товару, тому товар є дорожчий порівняно з іншими аналогічної якості. З моєї памяті я не стикався з цим у торгівлі риболовними товарами, проте у торгівлі продуктами харчування це зустрічається постійно, можливо з часом дійде і до риболовних товарів. Реклама – як на мене, це те чого повинен остерігатись покупець. Якщо товар рекламується – вгадайте хто платитиме за це все? Два варіанти – або бренд банкрутує, або платить покупець. Тому остерігайтесь черезмірної, навязливої, дорогої та нераціональної реклами. Проте без реклами не можливо. По сутті реклама – це донесення інформації про товар до покупця. Якщо ваш сусід розказав вам про неперевершений воблер який він вигідного придбав – це реклама, ви побачили вивіску – це реклама. Навіть викладка товару на вітрині – це певним чином реклама. На мій погляд відсутність реклами – це найкраща реклама. Поясню: якщо воблер вартує скажімо 45грн для продавця – для того щоб заплатити за рекламу в гугл чи ютуб для прикладу потрібно заплатити гроші, скажімо 50000грн, на 2500 приманок це додасть 20грн до ціни одиниці, і того вийде 65грн+25грн націнка продавця і того = 90грн. Я вважаю що краще дати цих 20грн покупцю і продати йому воблер за 70грн і він розкаже про вигідну ціну своїм колегам. Тобто не платячи рекламщикам і віддаючи ці гроші покупцю я фактично рекламую.

Під вартістю реклами я розумію вартість уваги покупця. Для прикладу я запустив рекламу на телебаченні яка мені вартувала 1000000грн- її побачило 2млн людей і це призвело до купівлі 2000 од. товару, отже вартість реклами склала 1000000\2000 = 500грн на одиницю товару. Інший приклад: я написав статтю, її прочитало 5000 осіб, згодом це призвело до продажі 500 одиниць товару. Яка вартість написання статті? Нехай я писав її день – скажімо 1000грн це достатня платня для мене. Отже вартість реклами склала 1000\500 = 2грн на одиницю товару. В мене немає проблем заплатити скажімо 100грн за воблер, з яких 10грн було витрачено на інформування, але є проблема купівлі воблера за 300грн, з яких 200грн я плачу лише за рекламу.

GoFishing роблю особисто я, працюючи 12 годин на день, 7 днів на тиждень. Реклама цільова – я не витратчаю ресурсів на незацікавлених людей. Фактично вся рекламна компанія зводиться до:

Цього блогу який я веду,

Ютуб каналу:

Сторінки у ФБ: https://www.facebook.com/GoFishing.in.ua

Вайбер група яка активна за номером:

А також надіюсь риболови будуть ділитись із друзями інформацією про воблери GoFishing, а не тримати їх “секретною зброєю”. Адже якщо ви хочете надалі бачити нові моделі та кольори воблерів незрівняної якості по супер низькій ціні – перший крок це поширити у ФБ мою статтю чи відео, та розказати про наш магазин колегам по хобі.

Порада №2 Не платіть посередникам!

Класичною схемою мандрів воблера є: Завод – агент у Китаї (чи іншій країні виробнику) – Бренд – Гуртовий оператор країни продажу – магазин що безпосередньо продає товар – покупець. Кожен з учасників хоче заробити свою частину, відповідно ціна товару зростає. Бренд GoFishing продає воблери на пряму без посередників з мінімальною націнкою, минуючи китайського агента та українських гуртовиків, саме тому ціна нашого воблера становить всього 2-3 долари.

Порада №3 Не платіть за дорогу оренду!

Магазини розміщенні у центрі міста платять колосальну орендну плату. У нас в Тернополі це 400-1000грн за м.кв. Як ви думаєте як це відображається на ціні товару? Скажу вам по секрету: вартість орендної плати платить покупець. Якщо в магазині в центрі міста не стоїть черга аж на вулицю будьте певні що ціни там вищі ніж у інших магазинах на аналогічний товар.

Порада №4 Не платіть за погану організацію праці!

Я вірю в те, що людина повинна працювати ) Якщо в торговому залі 4 продавці і 2 покупці – щось тут не так… Додати до цього оренду плати 150-200кв. м., можна уявити як це відображається на ціні товару. Якщо ви бачите у м. декілька продавців які просто бють байдики, значіть щось не так із організацією праці. Близько 1800грн – це мінімальний податок у місяць із одного працівника (з 2021р він ше зросте) + заробітна плата. Я б обходив такі магазини стороною, як мініму добре б звіряв ціни із цінами в інших магазинах.

Порада №5 Платіть за якість!

Тут все просто, якщо я плачу скажімо 100грн за приманку я хочу приманку найвищої якості серед приманок такої ж ціни. Як можливо оцінити якість перед купівлею?

  1. Для початку варто глянути на фото воблера – вже по фото можна прикинути якість покраски, якість гачків, очей (чи це намальовані очі, чи 3D, якої якості) тощо.

Якщо добре придивитись то вже по фото видно що гачки на At Ease Shad 70sp вищої якості ніж на моделі зліва – вони міцні та гострі і зацеписті. Також видно що на копії з ALIEXPRESS полоски зроблені простою білою краскою тоді як на At Ease Shad 70sp вони зроблені із срібної блискучої краски. Але головні недоліки ноунейму будуть розкритті в наступній статті…

2. Наступне варто уважно прочитати опис пластикової приманки. Наявність системи дального закиду – чи це шаріки що рухаються в спеціальному каналі, чи шаріки що примагнічуються (для прикладу воблери Pontoon 21 часто використовують таку систему) чи циліндр на направляючій (Воблери ZipBaits та GoFishing застосовують саме цей варіант системи дального закиду) в деяких моделях воблерів роблять сильну різницю в дальності закиду.

3. Ну і звичайно, найкраще оцінити якість можна коли воблер вже в руках. Повторюваність, чи не пє воду, яка в нього гра, положення тіла у воді, плавучість і чи ловить взагалі рибу – це все ви взнаєте коли отримаєте воблер у руки, хоча останні 4-и аспекти можна взнати заглянувши на ютуб канал бренду, технології не стоять на місці )

Порада №6 Уникайте ЗНИЖОК!

Пригадується мені розмова із колегою із США що мала MBA освіту (Master of Business Administration). Я їй намагався пояснити чому ненавиджу знижки і акції.

Реальні знижки можливі у випадках:

  1. Повна ліквідація магазину
  2. Вивід певних товарів із асортименту
  3. ВІд кількості одиниць (гуртова купівля)

Ось це 3 випадки коли я люблю знижки та розпродажі. Але якщо магазин практикує знижки до “Helloween”, знижка “Чорна пятниця”, знижка до дня Закоханих, потім акція “купи 5 пачок силікону і виграй воблер” і т.д. Можете бути певні що магазин або бренд накручує на вас в 3 рази. Для прикладу, що означає 30% знижки? Це означає що завжди магазин вам продає товар із націнкою 300%, а сьогодні, лише із націнкою 200%. Насправді ціна на товар зі знижкою – це більш менш та чесна ціна яка повинна бути. Тоді виникає питання, чому магазин не продає постійно за чесною ціною? Тому що він виграє 2 рази. Перший раз коли продає випадковому покупцю в три дорого по регулярній ціні. Другий раз – на тому хто “повівся” на слово “знижка” чи “акція”. Це методи зваблення покупця. Помятаю якось в нас в Тернополі закривався магазин риболовних товарів і розпродував товар із знижкою 70% (!). Цікаво було те, що в мене в магазині на деякі позиції були нижчі регулярні ціни, без всяких знижок…. Це політика магазину або бренду – обрати чесну ціну чи шлях знижок. Я не закликаю вас не купувати воблери по нижчій ціні тільки тому що на дверях магазину висить “Акція”. Якщо кінцева ціна товару є найнижчою, то звичайно беріть товар! Я закликаю: 1. Будьте обачними із “знижками”, добре рахуйте. 2. Не раджу заносити магазин чи бренд що грає у гру “знижки та акції” у свій перелік “довірених”.

Порада №7 Уникайте “таймерів” “Унікальних нагод” та “Тільки сьогодні” пропозицій.

Один знайомий мені серйозно розказували як я можу збільшити продажі у 2 рази поставивши так званий “таймер” на сторінку продажу. Таймер створює ілюзію тимчасової акції, що потрібно купувати прямо вже…. ілюзію що можливість може бути втрачена…. втрачена назавжди…. і що саме зараз єдиний та останій шансь.

Мій аргумент що це обман і маніпуляція ніяк не мій дійти до головного мозку мого співбесідника. Нарешті після того я втретє сказав “Ну але ж ти розумієш що такий прийом це обман і маніпуляція” – мій співбесідник розсердився і сказав що я маю вирішити чи я планую бізнесом займатись чи вчити моралі. Він думав що це не одне і те ж…. А я вважаю по іншому. Саме бізнес від шахрайства відрізняє мораль. Але це моя думка. Я ставлю чесну ціну не залежно від погоди, свята чи чорноти пятниці. Не розумію чому для чесної ціни повинен настати особливий день і вона має бути обмежена у часі.

Порада №8 Уникайте торгашів

Також я проти індивідуальної знижки. Постійним покупцям, друзям, родичам і т.д. не буду стверджувати що це так аж погано, але особисто я ставлю чесну ціну конкретну і для всіх не залежно від віку, росту, релігійних поглядів чи стосунків зі мною. Єдине від чого залежить ціна це від кількості. Гурт від 100шт. Я або продаю воблер за повну ціну або дарую безплатно. Не торгуюсь ніколи. Якщо продавець торгується значить в нього заздалегіть завишені ціни, виходить покупець який НЕ торгується з ним переплачує за товар. Виходить продавець наживається на скромних та прямих людях та людях які можливо не орієнтуються в цінах. На мій погляд це не є добре. В мене не раз бувало коли покупець просто йшов з магазину бо я йому не опустив 20грн… як правило потім вертались коли обійшли пару магазинів і зрозуміли що в мене найнижча ціна. Знову ж таки, я не закликаю кидати камінням у продавців які опускають ціну. Це для мене сіра зона, не можу сказати що це надто погано, але і не добре. Особисто не опускаю ціну. Виключення коли забув переоцінити товар – в такому випадку я кажу ціну до того як покупець почав торгуватись.

Де купити воблер в Україні? : Магазин, місцевий ринок чи інтернет-магазин?

Давайте почнемо з традиційних магазинів, з огляду вищесказаного:

Порада № 9 Загляньте у магазини на переферії та ринкові ряди

Думаю у найблищі 10 років риболовних магазинів у центрі міст України не стане взагалі. Будуть великі магазини з широким асортиментом та низькою орендою. Взагалі на даному разі вважаю доцільно пройтись по магазинах та порівняти ціни. Я не відвідую магазини які використовують рекламу на бігбордах, радіо, телебачені, газетах. На рахунок ринку скажу що треба дивитись – тут так само як і з брендом товару, треба мати того продавця якого вже знаєш і якому довіряєш, тоді можливо ціна не буде завишена.

Порада №10 Знайти воблер дешевше в Інтернеті

Ця стаття починалась із того як інтернет витісняє традиційні магазини, причина проста – значно нижчі витрати і як результат нижча ціна на обманки для риби. На перший погляд все просто – якщо ви власник інтернет магазину, у вас немає ніяких витрат: оренда приміщення, комунальні платежі не стосуються вас, працівників потрібно менше, адже замість найняття на роботу консультанта який кожному покупцю розжовує нюанси тієї чи іншої снасті, в онлайн магизині цю “роботу” виконую опис що присутній в картці товару. Але не все так просто. Звичайно, власне приміщення вартує чималих грошей (станом на кінець 2020р м.кв. площі вартує близько 500-1500дол. залежно від розміщення) оренда теж не дешева, проте і онлайн магазин не є безоплатним. І ціна коливається від 300дол. і до 10к, 20к, 30к дол….. залежно від багатьох нюансів. Але, для онлайн магазину, насправді, теж потрібне приміщення! Інша справа що воно може бути менше і може бути десь за містом де в рази дешевша оренда \ вартість нерухомості, або взагалі можна використовувати власний будинок, якщо є достатня площа. У випадку з власним будинком – це серйозна економія грошей )

Особлива подяка моєму двоюрідному братові Олегу який зробив це сайт мені безоплатно, хоч і простенький, проте на той момент я не мав навіть 500 доларів щоб почати. Наступні витрати дрібні витрати – це хостинг і домейн. Але саме дешевизна початку онлайн бізнесу і є причиною головної проблеми – дуже легко загубитись серед сотень інтернет магазинів. Тут починається гонка за першими місцями у гугл-пошуку. Адже ви вбиваєте запит у гугл і очікуєте отримати ваш воблер на першій сторінці і за найнижчою ціною ) Біда у тім, що як правило так не стається, а причиною є те, що місця на першій сторінці вартують величезних капітало-вкладень, вгадайте де ці вкладення відображаються…. правильно, у ціні пластикової приманки. Не завжди так, але часто, особливо коли ви вбиваєте добре відомий, популярний бренд воблера, який є у більшості магазинах. Не вірите? Спробуйте самі. З відси:

Порада №11 Гортайте далі!

Думаю ви вже помітили що з кожною сторінкою гугл пошуку ціни як правило стають все менші і менші…. Проте не спішіть перераховувати гроші невідомому магазину, прогугліть його сайт, де він зявляється, пошукайте його сторінку у Фейсбуку чи на Ютубі, чи на тематичних форумах. Якщо це реальний сайт, скоріш за все він повинен ще десь фігурувати.

Порада №12 Зайти на офіційний сайт бренду.

Якщо ви вже визначились із торговою маркою яка вас цікавить – спробуйте знайти її оф. сайт, вбивши для прикладу “Bark офіційний сайт”, вам викине наступне:

Як бачите оф. сайтом торгової марки Bark, є https://bark.ua/, зовсім НЕ https://bark.net.ua. Це можна зрозуміти із декількох речей: по перше, на оф. сайті представлена продукція виключно бренду Bark, по друге на сторінці “Про компанію” на оф. сайті написано саме про виробника лодок Bark. Часто на оф. сайті бренду можна знайти найнижчу ціну, але не завжди так. Але є деякі бренди, для прикладу GoFishing, MyProtein (Бренд спортивного добавок), які продають товари власного бренду практично виключно через інтернет магазин, тому нікуди ходити шукати не потрібно, у брендованому магазині ціна найнижча! Тому шукаючи певний товар варто заглянути на оф. сайт.

Порада №13 Уникайте вкладки “Покупки Гугл”

“Покупки Гугл” – це простіше кажучи реклама від гугл інтернет магазинів, тобто магазину не потрібно турбуватись про наповнення сайту контентом чи інші речі для того щоб зявлятись на перших сторінках пошуку, достатньо заплатити Гуглу – ви зявитесь у цій вкладці. Не буду казати що у цьому додатку завжди товари вартують дорожче ніж на сайтах на наступних сторінках пошуку, але як правило це так.

Основний метод який використовує багато сайтів у “Покупки Гугл” – це заниження ціни на популярні товари і підвищення ціни на менш відомі товари. На мій погляд це проста маніпуляція і неповага до покупця. Поясню просто: покупець заходить на сайт побачивши низьку ціну на відомий воблер, в нього складається уява що це вебсайт низьких цін…. проте не тут то було… на інші менш відомі товари ціни вищі ніж у конкуренів, проте покупець не знаючи цього набиває корзину, так можливо і не купивши воблера з низькою націнкою. На таких сайтах можна досить вигідно придбати товари що продаються в 0, але для цього треба добре орієнтуватись в цінах на ринку. Я особисто уникаю таких магазинів як онлайн так і оффлайн, не тільки магазинів, а й людей також…. я не терплю маніпуляцій. Для мене це неповага і обман. Ви скажете, де ж тут обман? На сайті ніде слова нема що тут на всі товарі найнижчі і ціни… так… але вони роблять свідомий крок демпінгу, продажу певних товарів в 0, при цьому ставлячи трикратну націнку на інших товарах, і вони добре знають для чого вони це роблять, добре знають що вводять покупців в оману. Те саме робить відома сітка супермакетів в Україні, продаючи в 0 4-6 товарів і накручуючи додаткову націнку на інших. Та і ресторани швидкого харчування часто роблять схожі кроки. Особисто я перш за все шукаю бренд ЯКОМУ МОЖНА ДОВІРЯТИ і не ходити звіряти ціни чи шукати акції. Напевне тому я розпочав бренд GoFishing. Коли ви заходите в магазин і знаєте що купивши тут товар ви можете бути впевнені що товар високою якості за найнижчою ціною і вам не потрібно витрачати купу часу на зрівняння цін. Надіюсь є і інші схожі бренди із такими ж ціностями… Якщо ви знайшли такий:

Порада №14 Додати у закладки улюблений вебсайт \ інтернет магазин

Додаючи у закладки – ви зберігаєте адресу вебресурсу, відповідно його буде просто і легко знайти. Для цього:

  1. Знаходячись на сторінці вебресурсу який ви хочете зберегти натисніть на зірочку що знаходиться праворуч від рядка вводу інтернет адреси:

2. Далі у вас зявиться вікно збереження, потрібно обрати папку та для збереження (по замовчуванню воно зберігає у папку “Закладки”) і натиснути “Готово” \ “Done”

3. Знайти збережені закладки тепер можна натиснувши на позначку із 3 крапками що знаходиться в правому верхньому куті вікна браузера – навпроти рядку введення адреси. Далі на кнопку “закладки” або “Bookmarks”

Купити воблер на ALIEXPRESS, OLX, ROZETKA, EBAY, AMAZON?

На початку статті я вів мову про ціну із заводу…. Здавалося б, ось вона можливість купувати по заводській ціні – ALIEXPRESS! Але тоді виникає питання: чому воблери GoFishing вартують дешевше ніж воблери з ALIEXPRESS тієї ж якості?. Тут є декілька причин:

  1. ALIEXPRESS бере пристойну платню за виставлення товарів на своїй площадці (близько 20%)
  2. Завод не продає воблери по 5-10шт. 2000 одного виду – це мінімальне замволення. Тому на ALIEXPRESS продає посередник який закупив десь так 100 000 воблерів.
  3. З ALIEXPRESS відправляють малими партіями – а це не вигідно.

Проте, взагалі ALIEXPRESS для мене виявився досить хорошою площадкою, купував там мультиплікатори і задоволений. Думаю там варто купувати те, чого не можете знайти у нас за нормальну ціну.

На EBAY можна знайти хороші вживанні риболовні снасті, як спінінги, котушки так і приманки за низькими цінами аукціону, проте 3 недоліки:

  1. Потрібно багато часу щоб перекопати весь EBAY
  2. Потрібно організувати доставку (морем довго, а літаком дорого)
  3. Чекати морем близько 2-х місяців якщо із США

AMAZON – це більше для Американців, які не хочуть чекати на доставку із Китаю. Для нас не бачу смислу там щось шукати.

OLX, ROZETKA – беруть 15% з продажу, відповідно доцільніше знайти оф. сайт бренду якщо вони продають напряму.

Порада №15 Не купуйте через рекламні ролики у соц. мережах ( Facebook, Instagram)

Пригадується мені влітку 2020 в мережі Instagram ширився ролик як супер воблер збирає рибу одну за іншою

Ось цей магічний воблер на фото вище ) Продавався він за посиланням внизу відео що було у Instagram за 250-300грн. Справа в тому що дана модель воблера буде весною 2021 під моїм брендом GoFishing і вартуватиме в районі 70грн! Думаю далі зайве щось пояснювати ) Більшість таких продаж із роликами і посиланнями які ведуть на сайт без назви – це продажі на “гаряче”, поки покупець під враженням ролика і не мислить критично йому впарюють товар який насправді вартує в 3-4 рази менше.

Коротше кажучи:

  1. Для того щоб придбати воблер вигідно треба зробити пошук. Той товар що вам сунуть гугл рекламою, навязливою рекламою у YouTube чи Facebook, як правило має завишену ціну. Погортайте риболовні форуми, подивіться ютуб канали брендів, почитайте статті – якщо бренд створює корисний контент – це хороший знак.
  2. Знайдіть свого продавця, свій магазин, свій бренд якому довіряєте. Звичайно це не просто, але зеекономить вам багато часу в майбутньому. Якщо є свій продавець якому можна довіряти, не потрібно бігати за кожною акцією у інший магазин. Якщо є бренд в якого якість перевищує ціну, не потрібно чекати чергового розпродажу приманок торгової марки що “ловить” покупців на акці
  3. В кінці статті я поняв що з мене нікудишній маркетолог ) усі чудо маркетингові ходи і тактики я відкинув. Напевно просто тому, що це не те чим я хочу займатись. Я будую ІМ’Я! Бренд – це не набір “акцій” і “знижок” які чергуються. Для мене Бренд – це неперевершена якість і мінімальна ціна.

Євгеній Пипа, магістр товарознавства та комерційної діяльності.

No Comments

Post A Comment